27 April

Åhh jag blir seriöst GALEN på folk som inte vet vad VETT&ETIKETT är!!!! Jag kräks på såna.
jaja.. blev ingen skola för mig idag, somnade aldrig inatt. Vet att jag borde gå till skolan ändå men jag funkar verkligen inte som människa om jag inte sovit minst 3 timmar. Ingen ide att gå till skolan ens. Hoppas jag inte missade nått viktigt bara.
Igår kom nattligt besök aka Constantine (jag vet att du läser min blogg, försök inte sticka under stolen med de, och jag vet att du tuperar håret ibland ;) ) Nej, jag driver, ta inte illa upp nu!

Nu har jag precis ätit frukost bestående av gröt och mackor+pepsi. Lite sent för frukost men jag är van att aldrig äta lunch, har typ aldrig gjort det i hela mitt liv. Skulle kännas konstigt om jag började laga lunch till mig själv nu.

Snart kommer Kråkan (haha) Blir en välförtjänt cigg ute i solen. Nejje såklart inte. inge cigg för mig!

Vad ska man göra på valborg? Tänk om de blir spöregn då? Kan jag gå och sova istället då utan att få dåligt samvete? - nej tror inte det va








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar