Aloha

Jag har verkligen inte kunnat sova inatt. Sov ungefär 3 timmar och då har jag drömt massor under tiden, det är ett bevis på att man sover dåligt har jag hört nånstans. Jag drömde att Tindra (min syrras papillon) dog 2 gånger, i två helt olika historier som utspelade sig efter varann. Jag och min syrra grät i kapp och hon stog och krama mig vilket hon aldrig skulle göra i verkligheten :D Tänka sig alltså.

Gick iallafall upp kl 7. Orkade inte ligga kvar i sängen. Jag tog samma buss som syrran in till stan men jag hoppade av vid affären för jag var så grymt sugen på Pepsi..

De här blir nog en riktigt tråkig dag. Skulle egentligen träffa Cissi men det blev inte så, så jag får väl ägna resten av dagen till att skriva på min tråkiga praktikuppgift jag knappt börjat med :( Wish me luck


Kommentarer
Postat av: MörtenFisk

kramar e överskattat och alldeles för pinsamma

2010-04-23 @ 02:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar