Fisk och potatismos

Kom hem för ett tag sen och shit va glad Maggie blev. Helt sjukt hur fort en hund ställer om sig. Igår när jag träffa henne för första gången morra hon åt mig och satte sig bakom sin mattes rygg och nu går hon som en svans efter hela tiden. De är faktiskt rätt mysigt :D
Träffade Julia, Elin och Marika? tror jag hon hette. De va trevlans:) Nu har jag precis ätit middag och bror & Maria är här. Alltid lika kul tycker jag.

Jag har lyckats få Maggie att äta riktig hundmat!! Det här ska nog ordna sig XD

Glöm inte avenyn ikväll

Kommentarer
Postat av: Julia

jaa, det var kul =) får vi göra om! men hittade du någon sjal då? ;)

2010-04-21 @ 19:42:50
Postat av: zeth

Hej, har lagt upp receptet på för cupcakes på min blogg nu :)

Tack för kommentaren förresten!

2010-04-21 @ 20:43:28
URL: http://zethcpl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar