Glad påsk eller nånting...

Jag sitter för tillfället och pimplar lite cola från igår. Jag tror att jag minsann "råkade" fixa min egen lilla lediga dag från praktiken idag. Jag trodde att eftersom det var röd dag så hade vi ingen skola, men tydligen så var det så.. aja vad spelar det för roll om 100år.

Igår kom min kära moder hem med detta. Jag vet inte vad hennes syfte va :P Om det är meningen att det ska räcka till nästa påsk eller försöka göra mig gladare i dessa tråkiga tider:D Jag gissar på det sistnämnda.

 


GODAST                                                 ÄCKLIGAST
  

Imorn blir det att åka till Enköping, the dead city på självaste långfredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar