Go morgon

Inatt har Maggie sovit under täcket nästan hela natten. Ifrån början när hon la sig där tyckte jag det var jättejobbigt för jag trodde jag var tvungen att fixa massa lufthål hela tiden, hon kan ju inte andas där under annars. Till slut tröttna jag såklart och somna. Förstår inte hur hon har andats där under hela natten. Hon ska absolut ligga under täcker också. Inte ens huvet får vara framma. Direkt jag bara sätter mig i sängen kryper hon under och ligger där och bökar.
Ska ha henne på prov i 2 veckor nu så får vi se sen. Nu har hon precis tjockat i sig omelett och kladdkaka. Jag vet att det låter helt sjukt, att hon blir misskött för det vet ju vem som helst att en hund inte ska äta sånt. Men uppfödaren verkade inte speciellt seriös, när jag fråga om det så sa hon bara "en frisk hund svälter inte ihjäl" Så inte vet jag. Det får bli såhär i början nu iallafall.

Nu ska jag göra mig klar för att ta 2 bussen in till stan CIAO

Hmm,, var har hon gömt sig ? :/








Ser ni att det ser precis ut som en ful schäfer i miniformat hehe


Kommentarer
Postat av: Maria

För att slippa Markus tjat kommer vi och kollar. Men om jag blir uppäten eller liknande så vet du vart jag skickar räkningen ;)

2010-04-21 @ 16:42:14
Postat av: sofia

den där får du fan ta med till skolan på måndag för jag vill gosa ihjäl den! sööööööööööööt

2010-04-21 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar