Konditor nästa? Tror inte det va :D

Jag har inte skrivit lika mycket som jag brukar om mitt ointressanta liv och då har jag fått en del klagomål - mohahah tänka sig alltså. Som jag sa när jag har tråkigt bakar jag Lmao. Jag måste verkligen haft tråkigt den senaste tiden som ni ser.

Brownies? eller något liknande. Dom vart dock inte så goda faktiskt. Men helt ok.


Cheesecake med daim. Gudomlig enligt mig själv. Jaa, ibland får man skryta :D

 
Och just nu håller jag på att baka bullar... min mammas recept. Jag säger inte att min mamma är värsta kock eller dylikt, men det hon kan, det kan hon banne mig :) Ok, dom blev inte så snygga men whatever


Imorgon ska jag ta en tripp till stan. Varför är mitt konto så tomt :O? Åhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar