Mina älskade blogglistor

Dagens vill ha: En hund, ett sommarjobb och en resa
Dagens kläder: Svarta jeans, linne, luvtröja, jeansjacka, svarta kängor.
Dagens smink: foundation, puder, kajal, mascara. Kanske borde minska ner lite va?
Dagens frisyr: som vanligt
Dagens händelse: En random gubbe på stan påpeka att jag inte skulle ha såna skor som jag hade för de var enligt honom ”endast för vuxna” haha
Dagens planer: Dagen är över, men de planerna som är kvar är väl att jag ska sova när ja gjort klart den här väldigt intressanta listan

Dagens saknad: hm
Dagens drog: Älskade koffein säger jag bara.
Dagens roligaste: När min pappa ringde och berätta att vi skulle kolla på en Chihuahua imorgon
Dagens köp: Pizza, en svart keps (sprang runt hela stan för att hitta en keps som passar mitt oversize huvud. Alla i min familj är big heads suck), solglasögon.

Dagens godis: Pastilles. Var ju extrapris och allt. Pefekt för en fattiglapp som jag
Dagens humör: Bättre än vanligt

Favoritcafé: Går typ aldrig på café. Men Kardemumma inne i biblioteket är skitmysigt.
Favorittidning: Frida & Solo
Favoritplagg i garderoben just nu: hm? Måste vara tråkig och säga alla mina linnen ifrån BikBok. Är ju beroende av dem
Längd: 154-155
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och vit tror jag. Låter kul
I Sommar kommer jag att gå klädd i: Ingen direkt skillnad, lite mindre av allt bara

Men absolut inte i: midjehöga shorts
Mig själv med tre ord: Jag kunde inte svara på den själv. Så jag sa att min mamma skulle beskriva mig med 3 ord. Hon beskrev mig som omtänksam. Försynt, uppmärksam, ambitiös, försiktig, envis, målinriktad.  Blev visst lite mer än 3 ord.  Undra var hon fick ambitiös ifrån? :S hm måste ha missat mina betyg.
Jag tränar: Aldrig
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: väldigt trött men ändå hyper
Är det nåt du absolut inte äter: Jag är nästan allätare. Men nått jag aldrig gillat är potatismos. De sätter sig uppe i halsen.
Kläder just nu: mjukisbyxor såklart
Vad sa du senast: Mörten, stäng av musiken (skrek)
Fisk eller badkruka: badkruka
Spelar du nåt instrument: nej tyvärr inte
Morgon- eller nattmänniska: natt. Önskar jag vore morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Beror på vad det är
Har du några homosexuella vänner: Vem vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det går säkert.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 kanske.
Vad ska barnet/barnen heta? Ricky (om man kan heta så), Ricco, Elisa, Lilja, Nadja. Finns så många fina. De får bli Ricky och Lilja. Haha patetiskt!
Bio eller promenad: Promenad får det faktiskt bli.
Är du kittlig: nja
Rädd för insekter? Mmm
Det här är jag bra på: lyssna tror jag.
Bästa bok? Har läst på tok för få för att uttala mig.
Chips, morötter eller godis? Morötter självklart! Nej men godis då
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Hade jag tänkt
Stökigt eller välstädat? välstädat
Anser du att du är stark? Psykiskt eller fysiskt? Nej på båda
Använder du knark? Cola för att orka med dagen, Alvedon för att kunna sova. Skämt å sido
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Antar att de som läser min blogg vet de vid de här laget
Vem är din bästa vän? Datorn såklart mohahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar