Rökning

Nästan var femte vuxen person röker dagligen här i Sverige. Det är fullkomligt sjukt! Jag har alltid och kommer alltid ha emot rökning. Finner inget positivt med det hela utan bara negativa grejer. Jag förstår att det låter skittöntigt för de som känner mig. Jag brukar smaka ibland, men de är verkligen 1 gång i halvåret utan överdrift.
Jag tycker att rökning är äckligt och jag är så glad över att jag aldrig kommit in i den där "skiten", alltså börjat röka.
Vill inte att det ska verka som om jag sitter och skriver en text om hur dåliga jag tycker att folk som röker är, absolut inte. Alla har sitt val och alla bestämmer själva, men jag är emot rökning och det här är min åsikt kring det. Så ni som röker får inte ta illa upp. Vi alla vet att rökning inte är bra, men jag vet om att det är otroligt svårt att sluta när man väl blivit beroende.
Tycker det är så synd när unga tjejer/killar dras in i "skiten" och förstör sig själva och sin kropp. Även framtiden förstörs eftersom varje cigarett förkortar livet med ungefär 10 minuter. Livet är kort, varför slösa bort dom minutrarna på skit?
 
Försök att sluta innan det är försent





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar