Shoppat

Dagen har varit väldigt mysig tycker jag. Har varit i Västerås och strosat runt, ätit baguette i solen mohaha, kan man tro att jag är 16? Jag låter som en 60åring minst. Lite mer liv där än här i Enköping.
Har inhandlat ett par shorts till i sommar, underkläder, lite smink och armband, Thanx daddy:)
Jag kan tycka att det är lite mysigt med mindre städer, som tex Enköping ibland. Det är lite som att åka på Rehab, haha man kan nog inte säga så i det sammanhanget? men skitsamma. Vad jag ville få sagt är att jag aldrig skulle kunna bo här. Egentligen bor ju jag på ett mindre ställe. Björklinge liksom, vilken liten håla. Men man är ju ändå i Uppsala varje dag. Så det är skillnaden. 
När jag blir "stor" tror jag att jag vill bo i en storstad, men ändå inte i Centrum. Nej nu ska jag fortsätta pimpla cola

      

Kommentarer
Postat av: Mor

Kul att ni haft de mysigt......

2010-04-04 @ 03:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar