Soligt

Shit vad jag har längtat till sommaren alltså. Jag blir lika barnsligt glad varje morgon när jag vaknar och solen lyser in genom fönstret istället för att vakna till grådystert väder varje dag. De första jag gjorde när jag vakna var att gå ut och sätta mig i solen med pyjamas och ett stort glas pepsi, så värt :) Just nu sitter jag och försöker skriva ihop nån hälsouppsats som ska handla om min egen hälsa. Det går väl sådär. Har snart skrivit hälften av vad man måste skriva iallafall. Den ska vara väldigt ärlig så nu hoppas jag verkligen inte att min idrottslärare tappar bort min uppsats haha.

Igår fick jag föressten höra ifrån kära Esther igen :D Och ett halsband fick jag med. Jag gillar det litegrann faktiskt. Jag tänkte faktiskt inte på att det faktiskt är ett E som antagligen står för Esther. Hon skrev också att hon blev jätteglad för silverörhängena jag skickade till henne.  
Dom är verkligen annorlunda jämfört med folk här.
" Me and my family are very happy that we know a Maria in Sweden, we hope that you one day wants to visit us. Tell all your family that me and my family love you"
alltså hallå:S Det var lite gulligt men jag kunde inte låta bli att gapskratta när jag läste det.


Kommentarer
Postat av: nicole

snygg blogg! allt bra?

Kram :)

2010-04-13 @ 18:37:50
URL: http://nicolewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar