Stan

Precis kommit hem ifrån stan. Efter att jag hade stigit upp, ätit frukost och druckit lite coca cola i solen så sminkade jag mig och tog bussen in till stan. Var i behov av solglasögon och de hittade jag. Inte dom snyggaste men dom får duga :) Köpte lite annat småskit också men inget värt att nämna.

Såklart tjocka vi i oss pizza också Uääk.. Så nu har vi ätit för 3 personer var.






Inge banan i pizzan fick man ens :(

Åh får inte glömma berätta att jag är världens gladaste Ihhhhhhh :D
Imorn ska jag ta bussen till Enköping och titta på en chihuahua som kanske blir min!! Fan va kul!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Kul att höra! tack så mkt

2010-04-19 @ 23:24:40
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar