Brev från Uganda

Hejhopp! Idag gick jag upp halv 6 för att jag skulle gå till skolan, hade ätit frukost & fixat mig och allt, men tyvärr gick jag inte till skolan iallafall till slut pga privata skäl jag inte nämner här i min mycket ointressanta blogg. Gick och sov igen och vaknade kl 12, hittade till min besvikelse inge kläder till mig i posten idag heller, hittade istället något annat kul hihi  Ett brev från en Ester i Uganda.



Så vad innehöll det? - Jo ett vanligt hederligt brev såklart och Maria Cola godis, vad nu det är för nått. Dum som jag är smakade jag dom, tänk om jag får aids nu?  heh skoja, så dum är jag faktiskt inte!





hihi och en bild på Ester & hennes syster som hette Martha (!!)  Nu ska jag gå till affären och köpa godis med Mörten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar