hundvakt

Jag ska ta hand om världens sötaste Enzo i 2 dar nu. Han är precis en sån hund som jag vill ha, har jag kommit fram till. Ingen sånhär liten skällhund. Han går bara runt med sina bedjande fina bruna ögon och ser söt ut. Den enda nackdel jag kan komma på är att han är rätt jobbig att vara ute och gå med för han ska lukta på allt piss han hittar och han drar i kopplet hela tiden.
Jag steg upp redan kl 6 i morse och gick ut med han, och sen kl 10. Ville inte riskera att han pissar i min nya säng (älskar min nya säng btw, den är mycket bredare än min gamla). Just därför vill jag inte ha kiss i den  Det var rätt mysigt att vara ute och gå kl 6 på morgonen. Har aldrig gjort de förr..

Titta så fin han e. Ignonera mitt face


På väg på hemköp för att köpa vad... hmm?? Cola kanske




    

De va så kallt, så vi gick in i hyreshusen bläää





Kommentarer
Postat av: Martin

En söt person och en söt hund=)

2010-02-25 @ 01:38:25
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg :) allt bra med dig?

Lust att följa varandra på blogglovin :)



Kram

2010-02-25 @ 11:07:06
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Betty

Tack för hjälpen. Han hade fått vara själv så mycket annars. Ni är så söta tillsammans ;-)

2010-02-26 @ 22:42:29
Postat av: camilla

va söt stil du har :D och skit snyggt hår :D

2010-02-28 @ 18:23:28
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar