Mi Vida no es Perfecto

Idag är jag bitter. Arg på mig själv. Men det löser ingenting. Det ser ut som det gör och det går inte att gå tillbaka i tiden och göra någonting annorlunda. Om jag inte hade valt de vägar jag valde så skulle jag sitta i skolan idag och suckat över hur otroligt "jobbigt" det är med matte. Jag hade inte behövt ta alla konsekvenser.

Har äntligen fått tandläkartid som jag väntat på så länge. Har inte varit där på flera år känns det som. Är så nyfiken på om mitt cola beroende har gett mig en massa hål för på senare tid har jag inte haft några hål. Det lär la visa sig.

Slänger upp en bild på dagens också, även fast den inte va spec fin.


Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

Jätte fin blogg :)

2010-02-05 @ 18:31:34
URL: http://jessiickas.blogg.se/
Postat av: Farsan

Jättefel av dej.....du e speciellt fin !!

2010-02-07 @ 17:07:26
Postat av: Mikaela

Maria, du är finast! Kram på dig! <333

2010-02-07 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar