Morning morning

Åhh titta på den här väskan. Bara måste ha en sån



Mina nya tapeter är som sagt inte orange, utan grisrosa  Inte mycket att göra åt. Nu är det iallafall städat och klart. Bara "alla" möbler som ska fixas in. Lär ta sin tid. Imorn måste jag in till skolan och skriva matteprov även fast jag egentligen har sportlov och allt buhu

Den vardagliga rutinen blää & visst va byxorna fula  Skrattretande. Man känner sig lite som en kossa i dom. Men att dom var förbaskat sköna ska jag inte sticka under stolen med.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Väskan var söt ! :)

2010-02-18 @ 13:57:49
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar