Shopping

Shoooppping

Fast det blev dock inte så mycket. Utbudet är inte så stort här i Enköping.
Gick bara på HM, Åhlens & JC. Och självklart slutade det på Ica. Cola och halstabletter behövs alltid!

Det var lite roligt när Mörten skulle köpa cigg. Helt plötsligt kom hon på att hon ABSOLUT skulle ha chokladcigg. Det är bra för lungorna att variera tobaken, sa hon.
Så med raska steg bar det av till en liten turk kiosk. Det är där dom finns konstaterade hon. Hmm.. tänkte jag.
Chokladcigg, sa hon bestämt när vi kom fram till kassan. Fail! Som jag trodde så fanns dom självklart inte.
Så det blev dom gamla vanliga. Ungen stoppar in kortet i behållaren, accepterar beloppet och går därifrån.
När vi kommit ut ur butiken kommer Ahmed, eller vad han nu må heta, springandes efter med kortet i handen.
Bara så typiskt henne! Det kunde ha blivit dyra cigg detdär.

Och ikväll blir det melodifestivalen  

Nu ska jag äta, för jag är hungrig! Maaaau :)


Jag ser så barnslig ut. På väg till dagis? hihi


Jeans från HM.


En ny foundation och ett jättefint rosa nagellack ÅHLENS


Ett vitt hårband och ett likadant armband som jag redan har, fast i annan färg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar