Söndag

Jag steg faktiskt upp i tid i morse. kl 11 Annars brukar ja sova till 1,2 på söndagar. Jag klädde mig, sminka mig och tog sen en promenad till Hemköp för att hämta Susannas skor som hon hade beställt, aww vilken gullig syster jag e ellerhur? tihi för att inte glömma det viktigaste så köpte jag såklart lite cola också. Jag har märkt att jag nästan nämner cola i varje inlägg, men det är ju det bästa jag vet. COOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Så! nu fick jag det sagt.

Jag är så trött på mitt hår har jag kommit på. Vill inte ha blondt överhår och brunt under, de ser helt enkelt inge bra ut. Vet inte hur jag ska göra. Vill nog inte bli brunett igen nu när det snart är sommar och allt. Funderar på att gå till nån frisör imorn och fråga va de kostar att fixa mörka slingor i det blonda.

Nu måste jag plugga. Ska hålla ett tal i skolan på tisdag.






Kommentarer
Postat av: Emma & Alexandra

snygg blogg ;)

kolla gärna in min!

2010-02-07 @ 18:21:53
URL: http://bestasystrarna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Shit, hur klarar du att sova så länge?!

2010-02-09 @ 15:55:08
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar