Tips



Kände för att dela med mig av världens bästa mascara. Jag vet att olika mascaror passar olika fransar. Denna passar iallafall mina perfekt. Jag brukar aldrig hitta vad jag vill ha. De slutar alltid med att jag köper en jättedyr som jag sen ångrar för att den verkligen var kass. Men nu är det färdigbytt! Älskar den här. Man får inga klumpar och fransarna blir långa och fina. Kostar 145 :- på åhlens och kicks, men just nu är det REA på den på Lindex. Kostar endast 109:- där. SKYNDA FYNDA LITA PÅ MIG

Kommentarer
Postat av: Tanya

Vilken fin blogg du har! Ja jag ska nog prova på den, just nu har jag en Lancome mascara och den är dyr, det är ganska bra, men inte min favorit om man säger så :P .

2010-02-20 @ 23:33:39
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar