Uppsats

Nu sitter jag och försöker skriva på min uppsats, lika bra att försöka komma så långt som möjligt när jag ändå inte har nått annat att göra just nu. Har valt att skriva om "hur media påverkar samhällets skönhetsideal". Tycker det är ett enkelt ämne att skriva om eftersom internet är fullproppat av sån information och det är rätt intressant att skriva om faktiskt. Idag har jag packat lite i mitt rum så jag slipper det i helgen, flyttar nästa vecka. Allt jag har gick ner i en enda låda haha. Sen ska jag bara slänga alla kläder från garderoben i kassar + en säng och en byrå. Det är allt jag äger  hemska tanke



Kommentarer
Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips (mest för tjejer) titta gärna in men lämna en kommentar innan du lämnar så jag vet vad du tyckte, ska jag förbättra något? Puss caanez :)<3

2010-02-10 @ 23:39:23
URL: http://caanz.blogg.se/
Postat av: Filmer och Serier

Varför inte vara med i min frågestund? Den avgörs på Söndag och du kan fråga om mig, filmer, skådespelare och tvserier + att du får en gratis länkning ♥

2010-02-11 @ 19:55:58
URL: http://filmerochserier.blogg.se/
Postat av: IselinH

Fin blogg ;)



Ta en titt innom bloggen min også ;)



- www.IselinHilstad.blogg.no

2010-02-12 @ 01:45:31
URL: http://IselinHilstad.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar