Gränby

Dra mig baklänges vilket bra köp jag gjorde idag :) elr det kanske inte alla tycker, men det var iallafall en tröja som jag kollade på för jättelänge sen och ville ha men den va inte värd vad den kostade då. Kom in till stan mycket tidigare än vad jag behövde i morse så jag gick runt lite på stan och då hittade jag den nedsatt till ynka 99:-. Sen när jag kom fram till kassan visade de sig att de va ett litet hål i den på ryggen, det var tydligen någon som hade försökt tagit bort larmet, eller snarare lyckats:S (undra varför man tar bort larmet, men ändå lämnar kvar tröjan) ajja lite pinsamt. Kassörskan trodde säkert att de var jag som gjort de och sen skulle försöka få rabatt, haha fick den för 49:-

Efter att jag haft engelskalektion slutade jag eftersom jag är så lat att jag inte gick på gympan  Mörten hade tråkigt och ville komma in till stan och shoppa med mig. Det tackar man inte nej till. Vi tog bussen ut till Gränby för det är skönare att gå inomhus när det är så svinigt kallt ute. Vi gick och åt mellanmål/middag på Skuttungekonditoriet på övervåningen mysigt värre XD. Hittade inte så mycket där, men köpte iallafall en blondering och en hårfärg och Mörten hittade jeans på REA i rätt storlek o allt, brukar ju oftast bara vara jeans i jätte stora storlekar kvar på rean. Gränby besöket avslutades såklart med Coca Cola.

De var faktiskt längesen jag & Mörten "umgicks" som vi gjorde förr. Så det var kul

Tröjan, den va inge speciell men den e skön och sånt man trivs i


Smell you later


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har en tävling på min blogg om ett valfritt smycke. om inte tävlingen intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (Avslutas imorgon onsdag)



Ha en underbar dag <3

2010-02-02 @ 20:02:38
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar