^^

Så många andra har fyllt i dessa frågor och vad kan passa bättre nu med lite snabba fakta för er som inte hängt med mig innan?

1. vad heter du? Maria
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hm den va svår, finns så sjukt många fina namn.

3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Magdalena tror jag ?
4. vilket stjärntecken är du? Våg
5. vilken årgång är du? 93:a
6. vart bor du? Björklinge
7. bott utomlands? Nej tyvärr
8. flyttat antal gånger? 1 gång, fast de kommer jag inte ihåg (va för liten) Flyttar om 4 veckor däremot, typ 100 m haha
9. vart skulle du vilja bo? Tokyo eller typ San Francisco. Men om jag ska välja nått i Sverige skulle jag nog vilja bo i Stockholm.
10. vilken skolklass? Cop1 Thoren business school
11. vad vill du bli när du blir äldre? Flygvärdinna, men inte mer än 2 år. Sen vet jag inte riktigt

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 155
2. hur mycket väger du? höhö
3. hårfärg och frisyr? Lite brunt och blondt blandat. Uppklippt
4. ögonfärg? Grönbruna
5. mest nöjd med? Hm? Vet inte faktiskt helt ärligt. Inte rädd för att skryta hah
6. minst nöjd med? Svår den med 
7. skostorlek? 37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? 3 hål i öronen för tillfället (ska ta fler), navel och tunga

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Vit everest
2. vad använder du just nu för skor? Vita nike, eller uggs
3. favoritfärg på kläder? Självklart vitt , gult ibland
4. favoritmaterial på kläder? Haha vet inte?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Åh hur mycket som helst. Hittar nya grejer jag vill ha varje dag.

6. favoritaffärer? I uppsala är de nog New yorker, cubus och bikbok. I stockholm rekommenderar jag Topshop.

7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte alls mycket, de är olika

8. favoritmärke? Älskar abercrombie&fitch kläder

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt stort, mitt nya kommer vara super litet
2. vilken färg på tapeterna? Vitt och rosa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Alla möjliga, ser rent ut sagt förjävligt ut just nu
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng
5. vad vill du ändra där inne? Äh inget, ska packa ihop om 3 veckor
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nope
b) video/dvd? nope
c) dator? 2 st
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Rakt in i grannens sovrum. En surgubbe som sitter i datan rätt ofta har ja märkt (hm undra vad han gör)
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, klär mig
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Hunden ibland
10. favoritpryl i rummet? Fortfarande sängen

1. vad heter din morfar? Arthur
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting just nu tror jag?
b) skolväska just nu? – massa papper, mobil, plånbok, lite smink, nyckel mm
c) handväska eller liknande just nu? Läppglans, tuggummi, vitaminer ^^
3. vad är du beroende av? Cola och min plattång
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? labello
6. vad tror du på? Tomten
7. vad köpte du senast? Cola
8. har du nåt husdjur? Hund och katt.
9. vad bor du i? I ett radhus tror jag det kallas

GREJER
plånbok: svart
tandborste: mintgrön
smycken: playboy halsband, annat halsband, 3 svarta armband, en silvering
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: svarta
nagellack: rött


Kommentarer
Postat av: Martin

Har för mej att topshop tillhör Topman och det gillas=)

2010-01-23 @ 21:07:09
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar