Hello kitty butik

Idag besökte jag faktiskt Sveriges största hello kitty butik. Den har precis öppnat här i Uppsala, tänka sig
Trodde att den skulle vara mycket större än vad den var. Den var typ lika stor som mitt kök haha
fast samtidigt så fanns det verkligen hur mycket som helst. Massa småsaker man inte hade en aning om vad det var ens. Fanns tex handdukar, gosedjur, väckarklockor, väskor, usb-minnen, suddgummin, pennor, mobiler, lite tshirtar och mycket mycket mer. De va som att komma in i en helt rosa underbar värld. Kul att kolla men alldeles för dyrt för min smak. 400 :- för en simpel handduk - nej tack  

Ska iallafall kanske gå dit igen någondag och fråga om dom tar emot prao elever, även fast det kanske kan
blir rätt tråkigt att vara där hela dagarna. Jag trodde det skulle vara en massa fjortisar därinne men nej, helt dött!



Ja ni ser  Man vill bara ta hem allt.





Här är en hello kitty mobil som fanns att köpa. De ser ut som en leksak tycker jag,
men den har kamera, radio, går att koppla upp sig på internet med och ladda ner musik.
Kostade ca 1000:- inte så farligt egentligen




Det här är en av Madrids Hello Kitty affärer. Finns några stycken för där precis som överallt är den lilla japanska kattflickan väldigt populär.


Om man är riktigt fanatiskt Hello Kitty fan kanske ett Hello Kitty hus vore något. Det här ligger i Taipei, Taiwans huvudstad










Om huset går att köpa och bosätta sig till eller om det används till något annat
 vet jag inte.
Tycker man inte att det är nog med gulli-gullig så kan man skaffa en sån här soffa
gjord av nallar och ställa in














Kommentarer
Postat av: susanna

Vi måste spara pengar maria!

Så att vi kan köpa ett hello-kitty hus :O

ellerhur?

2010-01-14 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar