Hello kitty linne

Mitt nya linne i strl 80 haha jag dör. Det passar Perfekt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

getfunkymelly.blogg.se

2010-01-29 @ 19:30:24
Postat av: Helena

Hej!



Såg att du gillade Hello Kitty vilket jag oxå gör enormt mycket. Efter att jag besökt Japan blev jag intresserad av Hello Kitty och vet att det är många som blir glada av den lilla gulliga katten.



Därför har jag öppnat en Hello Kitty webshop där jag erbjuder en stor variation av Hello Kitty saker till bra priser. Jag får in nya spännande produkter varje månad.



Titta gärna in på webshoppen:



www.hellokittyshop.se



Jag hoppas att du tycker om den.



Ha det bra!



Vänliga hälsningar



Helena Nilsson

2011-07-13 @ 23:03:32
URL: http://www.hellokittyshop.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar