Hiss & Diss



1. Först så hissar jag Markus & Maria för julklappen alla fjortisar önskar sig - tokio hotel bilj. Jag är dock ingen fjortis, men kanske ser ut som en så det passar väl mig perfekt att hoppa upp & ner bland självmordbenägna småbrudar med sönderskurna armar som skriker Scream into the night for you.. dont make it true, Dont jump för full hals.. och riskerar att ge dig en pipande tinitus för resten av livet.

Det ska iallafall bli jättekul


2. Att jag ska få eget rum nu och slipper dela med Mörten & pissmaskinen "Hindra". Nu kan man kanske förhoppningsvis får ha lite ordning på rummet. För nu är det riktigt illa, vänta nu.. vad har jag för färg på mitt golv just nu? Jag ska sätta hänglås på dörren!


3. Coca cola. Tro det eller ej men jag klarar mig verkligen inte utan cola. Plus att det är perfekt att ha när man ska plugga. Man blir så effektiv, tro mig.




1. Jag dissar människor som inte tror på något annat än det som har en naturlig förklaring, Sådanna som inte har något öppet sinne för övernaturlighet alls. Dom som endast tror på vad som går att bevisa. Självklart får man tro på vad man vill, men jag tycker bara dom är så tråkiga. Hur kan man inte tro på spöken/andar till exempel!? "Man föds och man dör, och det är inget mer med det" Nej usch va tråkiga dom är. Man vill bara ju slå dom i huvudet
Jag menar inte att man måste tro på en religion. Men jag tycker absolut att man ska ha ett öppet sinne för övernaturlighet. Och inte vara en tråkig gammal "klok" proffessor med stora bågar som sitter bakom sitt skrivbord med papper och siffror och tror att han på det viset kan ta reda på såvida saker & ting är sanning eller inte


2. Vintern!! Kallt och snö det är så otroligt jobbigt. Direkt man går ut så snöar det rakt i ansiktet och håret som man plattat och lagt ner hur mycket energi på som helst är förstört redan när man kommit fram till bussen på morgonen. Nej usch GE OSS SOMMAR & VÅR NU!


3. Mitt nya schema. Från att ha haft jättekorta dagar och knappt några lektioner alls till att börja halv 9 och sluta 5 varenda dag. Jag har ingen fritid!!


Kommentarer
Postat av: maria

jag tar det som en komplimang att man får vara med i hiss nummer ett =)

2010-01-31 @ 11:18:08
Postat av: MörtFis

I know you're gonna miss me. Du kommer komma över på "kvällsstund"

2010-01-31 @ 17:15:43
Postat av: Thilda

Fin blogg :)

2010-01-31 @ 21:17:28
URL: http://mathiildaniilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar