Natt

Kan inte sova så då kan jag lika gärna blogga. Det är så jävla kallt i mitt rum, kan inte vara mer än 19 grader brr.
Ett hett tips om du fryser är att gå och lägga dig under ett tjockt täcke och blåsa med hårtorken under täcket:D de är vad jag har gjort 3 dagar i rad nu när ja kommit hem från skolan, dagens höjdpunkt WIHOO

Imorn ska jag stiga upp 9, sminka mig, äta.. sen ta 11 bussen in till stan för att köpa lite saker, bla ett halsband jag sett, riktigt snyggt  och lite smink grejs hehe. Ska också passa på att försöka fixa praoplats, bättre att fixa själv än att hamna på nått dagis eller whatever som skolan fixar. brukar aldrig bli nå bra då.

Oh juste - kom på att jag måste lämna tillbaka 2 böcker imorn också och hämta min mattebok så att jag inte får IG i matte A, vore sjukt onödigt. Bra bra Maria! kämpa på... X'D

Nu ska jag snart försöka sussa tror jag.. Ska visa en inspirerande video imorn om min syrra kan hjälpa mig & visa hur man lägger upp youtubeklipp, är lite trög på det här fortfarande.


Säger gonatt med en vääääldigt gammal bild haha.


Kommentarer
Postat av: LIZ

smart med hårtorken där! :D

2010-01-15 @ 06:40:46
URL: http://oups.lyckoblogg.se
Postat av: modeikónen

Vad gullig du var när du var liten maria.. <3 <3

2010-01-16 @ 19:38:20
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar