Snickerskakor

Har precis bakat snickerskakor. Jag tycker inte att dom är så jättegoda. Gillar nougatrutor mer fast syrran ville göra snickerskakor :) aja whatever.. Som vanligt när jag bakar så misslyckas jag alltid med nått, råkade bränna själva kakdegen litegrann, förhoppningsvis känns inte det så jättemycket  Nu står dom iallafall ute och stelnar.

Igår var jag som sagt på stan. Skulle köpa linser, sånahär Big Eyes linser. Jag trodde de skulle kosta 100 spänn på ett speciellt ställe eftersom en kompis kompis hade berättat om dom - men nej, när jag kom dit kostade dom 300 och det fanns inte ens precis den färgen jag vill ha, så då skippade jag dom. Beställde linser för 300 istället & med rätt färg då.

Hittade lite andra saker däremot. Ett par jeans jag länge velat ha på rea och allt, ett playboy halsband, lite gulligt sådär  2 hello kitty necessärer, smink penslar och lite småskit. Skulle visa upp grejerna i bloggen men kameran fuckade upp sig så de blir inget med de.

Nu ska jag skära snickers See yaa X'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar