Snöstorm

Hejhopp bloggen. Nu har jag vaknat till liv (litegrann iallafall). Sov inge bra inatt så efter jag hade ätit frukost gick jag och la mig i sängen igen & somnade såklart. Men de va skönt  Fick skjuts in till stan av my mama för hon skulle följa mig till banken och legitimera mig, måste verkligen fixa ett leg nu!!

Nu fick ja reda på att läraren i dom nya kurserna inte tog frånvaron idag heller och det är perfekt! Jag är verkligen så sjukt stressad, det är så mycket i skolan just nu usch

Efter skolan ska jag åka till bror och vänta där till 8, för att sedan göra hemlig sak LOL.
Lite pinsam , bara därför.  


Nu ska jag faktiskt jobba när jag ändå tagit mig till skolan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar