Fan för mitt liv - FFML

Hitta en rolig sida. Folk skriver om sina olyckor. Perfekt att gå in på om man känner sig sur över nått någongång.
Kanske finns det nån som hare värre heheh förhoppningsvis!

Några exempel

Idag så tecknade jag ett 24 månaders abonnemang på ett mobilt bredband hos 3, när jag kommer hem inser jag att jag inte har rättigheter till att installera det på min dator. Jag går bara på studiebidrag (1050kr/månaden). FFML



Idag frågade mamma om jag kunde låna ut min kameraladdare, jag visste direkt att hon redan hade den. Hon vägrade tro mig och blev skitarg och började skrika. Det hela slutade med att hon stack på semester till skåne med resten av familjen och lämnade mig kvar i sthlm. FFML


Idag insåg jag att jag är 27 år och bor fortfarande hemma hos mina föräldrar. Dessutom sover jag på vardagsrumssoffan, har ingen utbildning, är överviktig och jobbar deltid i en tobaksaffär. Jag har dock en flickvän, i WoW, men mina föräldrar tänker inte längre betala för mitt konto där. FFML


Idag frågade min pojkvän mej varför jag älskar honom. Jag förklarade länge och räknade upp possitiva saker med honom, både utseende mässigt och hans personlighet. När jag sedan frågade honom varför han älskade mej var han tyst en stund innan han svarade: "Tja, du har ju en rätt så sexig bak." FFML.


Idag stötte jag på min kompis på stan, hon tittade på mig och log så mycket att hon börja gråta, hon hoppade av glädje och jag trodde hon var jätte gladatt se mig! Det var hon inte, Johan Palm stod några meter bakom mig.. FFML


Idag åkte jag 80 mil över till Norge för att gå på en arbetsintervju. Men intervjun varade i bara 3 minuter! Mannen ögnade mitt CV och sa sedan tack och hejdå. FFML

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, när ska vi ses? jag saknar dig, så hör av dig snarast ;) <33

2010-07-25 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar