Go kart !!!! :D

Åkte go kart för första gången i mitt liv idag. Roligaste jag gjort på länge. Man vet att man inte kan göra illa sig på något vis eftersom den är omöjlig att tippa, därför vågar man köra mycket fortare än man vågar om man kör tex fyrhjuling. Jag kom iallafall 3:a av 6 stycken. Helt okey:) Måste måste köra igen någon gång.

Jag håller på och gör Lemoncurd på mammas begäran. Det är något konstigt man kan tex sätta på kex, eller äta till paj. Det luktar iallafall gott, men tvivlar på att det är så jättegott.

Idag har jag druckit 3 liter pepsi(!) Kände bara för att lägga till det.

And the winner is...... Mee !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar