Juli 22

Jobbigaste dagen hitills.. fast så har jag i o för sig sagt ungefär varannan dag. Men den här dagen var verkligen den drygaste av dom alla. Har varit sjukt seg i benen och trött på allt bara. Imorgon är det sista träffen med entreprenörerna sen är allt över. Jag och Mikaela brukar alltid sova längst bak i alla miljoner bussar vi åker varenda dag. Alla dagar har varit den andra lik. Mikaela brukar alltid ställa larm på mobilen, även fast hon oftast inte slumrar till som jag alltid gör. Idag verkar det dock som att hon inte hade gjort det. Vi var på buss nr 2 på väg till station i Uppsala när jag plötsligt rycker till av att busschaufför ropar i högtalaren "DAGS ATT VAKNA DÄR BAK I BUSSEN, VI ÄR FRAMME PÅ STATIONEN NU".
Låter inge kul men vi skratta hela vägen till Ica efteråt. Det roliga var att busschauffören också skratta när han åkte iväg sen. Jag undrar hur länge han hade väntat på att vi skulle vakna och kliva av bussen innan han var tvungen att skrika i högtalaren.

Nu har jag precis blekt slingor i syrrans hår och väntar på resultat, blir det randigt som jag tror?

Super cleaners Mohahah



Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 04:48:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar