Juli 8

I vanlig ordning har jag och Mikaela åkt 6 bussar idag. Börjar bli rätt less på det faktiskt. Vi hade tänkt jobba i helgen också, bara för att liksom. Men idag fick vi reda på att ingen kommer att vara där på hela helgen, vilket betyder att vi MÅSTE ha helg. De är skönt för då slipper vi välja liksom, vi har inget val. Vi måste helt enkelt ta helg. Ska verkligen bli skönt. Jag hatar redan allt som har med fönster och göra, Nej men det är verkligen jobbigt. Tur att det är fredag imorgon.

Mina sömnproblem gör inte det hela bättre :) Jag har sovit på bussarna alla dagar vi jobbat hitills. Finns inget bättre än att sova när man åker bil/buss. Det är precis som när man blev vaggad när man va liten haha.
Vi går alltid direkt och sätter oss längst bak. Jag lägger mig ner, lägger badhanduken över mig som täcke, säger att Mikaela ska väcka mig när vi är framme. Tror faktiskt det hjälper rätt mycket!

Det blir rent, men vi bråkar miiinst 3 ggr i timmen, det är helt sjukt! Vi tjafsar mer än vad jag gör med mina egna systrar lol. Jag tror att jag och Mikaela skulle slåss som katter om vi vore syrror.

Nu ska jag titta film.
Glöm inte bort att skönhet kommer inifrån, inifrån flaskor, burkar och tuber... :D mohah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar