No blogglust

Jag har verkligen tappat blogglusten. Jag önskar jag kunde sitta och skriva precis i detalj allting, ja menar... "att jag kunde berätta allt jag vill". Det blir oftast säga A, men inte B. Kanske jag borde sätta lösenord på bloggen, då skulle jag kunna skriva precis allt, men samtidigt är det inte lika roligt.

Mörten har åkt till Halmstad med Lanja och company. Jag är hemma hos pappa i Enköping.
Vet inte än vad veckan har att bjuda på eftersom jag och Mikaela inte vet om vi ska jobba i veckan eller ej.
Ska iallafall åka på kryssning till helgen, shoppa shoppa shoppa i taxfreen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar