Stannade hemma och sov

Känner mig jätte dålig att jag stannade hemma och sov idag istället. Jag hade verkligen jättesvårt att somna igår i vanlig j*v*a ordning, blir galen på det här! Så jag var jätte trött imorse, inte bara lat-trött som det kan låta. Faktiskt tråkigt att stanna hemma, även om det är långa dagar, från 8:30-17:00. Längre än en vanlig skoldag, fast jag tycker ändå att vi har sjukt kul, för det mesta:) Lite tråkigt att de är sista dagen imorgon.

Snart ska jag gå och sminka mig för att träffa Mikaela, och jag har nästan druckit upp en hel pepsi idag och klockan är bara 2 :( not good! Blir inge mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar