Trött, spysjuk, huvudvärk

Usch vilken dålig dag jag har haft.. Först kunde jag inte sova på hela natten, så jag steg upp och tog bussen in till stan till affärerna skulle öppna. Hittade inte vad jag skulle ha, men köpte ögonskugga, ett jättefint svart linne, mjukisar och en tröja till Susanna. Skulle testa min nya ögonskugga och nu sitter jag här och ser ut som en såkallad rävkärring, jag har aldrig förstått mig på hur folk lägger ögonskugga, hur gör man egentligen?

Inte nog med att jag är trött som ett as, så har jag rökt allt för många cigg (som egentligen är hur få som helst) med Mörten och känner mig kräkfärdig. Blääääääääääää (!) Nu ska jag hälla i mig saft och fortsätta kolla på något tråkigt program på tv, så roligt har jag ikväll


Kommentarer
Postat av: Daddy

jaha.....2 barn som röker snart ?????!!!!!:-(

2010-08-01 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar