TRÖTTTT

Jag har äcklig huvudvärk och helt död i kroppen. Har andats in ammoniak i 2 dagar nu.
Jag och Mikaela är ju sååå duktiga(?). Vi stiger upp kl 6 på morgonen och åker sen och tvättar fönster ända borta i Sigtuna. Kommer hem ungefär kl halv 7. Igår missade vi 2 bussar och kom inte hem förrän kl halv 9 på kvällen.

Även fast det är riktigt drygt faktiskt så har vi rätt mysigt ibland. Det ligger en jättefin strand bara ca 100 m ifrån huset där vi jobbar, så vi brukar gå ner dit och äta lunch, sen badar vi där innan vi åker hem.

Idag när vi satt och vänta på bussen blev vi erbjudna skjuts av 3 afrikaner eller något sånt, istället för att ta bussen. En av dem kunde inte ens svenska. Så åkte vi med eller inte? hmm... 

Well well... Vi fick också Marabou choklad av vaktmästaren. Undra varför.. Var det för att vi varit så duktiga eller för att han hade lite dåligt samvete att vi hade fått tvätta om samma fönster vi hade tvättat dagen före? Jag gissar på det sistnämnda.

Juste juste.. Jag har fått en tid hos en doktor nu eller vad man ska säga. Nästa torsdag kl 10. Ska bli jätteskönt, om jag får nått vill säga. Kommer orka bättre med vardan hehe


Den här smiley'n stämmer väldigt bra in på mig för tillfället 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA BRA BRA BRA.......Ni fick alltså napp med fönsterputset !!!...när man kommit över första hindret(dvs att få första jobbet)ska du se att jobben börjar trilla in....så brukar det vara !! SJUUUKT BRAAA....SÅÅÅ GLAAAA....GRATTIS !!!!!!1

2010-07-06 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar