återträff

Återträff med alla sommarlovsentreprenörer ikväll. Vi fikade, alla berättade hur det hade gått och så..
Jag ligger här och fryser i pyjamas under täcket i det här varma vädret, normalt? Jag har fått solfrossa, eller vad det nu heter och bränt mig samtidigt, Inte skönt kan jag lova.
Jag vill göra något med mitt hår, men vet inte vad. Det har blekts massa i solen och är inte ett dugg snyggt nu. Jag passar inte i blondt. Men har ju lovat mig själv att inte röra det nå mer förrän i höst. Är nog slitet som det är


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi har samma löfte du och ja, hehe... Mitt hår har också livit jätteljust nu, men det är inte ens blont, bara.. ljust. skitfult, haha (;

2010-07-15 @ 18:11:17
URL: http://jayess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar