Besök från Norge

Idag var det sista dagen av "coach-veckan", lite tråkigt att den va slut. Även fast jag inte vet om entreprenörskap är något för mig riktigt, så har det verkligen varit intressant :)
Massa olika föreläsningar av "rika personer" (haha). Tyvärr har jag missat en hel vecka med sjukt bra väder, som som är väldigt ovanligt i vårt avlånga tråkiga mellanmjölksland, men vad gör det egentligen? :)

Har haft besök av mina släktingar ifrån Norge ikväll mysigt!

Imorgon missar jag en till soldag eftersom jag ska in till stan och träffa Mikaela. Ni lär känna igen mig på stranden i sommar, lär vara blekast av alla.

Jag ska ta tag i mina sömnproblem nu.. måste det.. jag orkar verkligen inte ha det såhär längre! Ska försöka få tid hos någon läkare som kan hjälpa en med sömntabletter som funkar. Skulle vara så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar