Idag

Sjukt irriterande. Idag när jag och Mikaela var på stan satt vi nere vid ån ett litet tag.
Jag har inte minsta minne av att jag ens tagit upp min mobil överhuvudtaget.
Ungefär 20 minuter senare när vi gått därifrån märker jag att jag inte har mobilen. Trots att jag suger på att svara på sms o dylikt, känner man sig verkligen "lost" utan mobil.
Mikaela ringde till min mobil och då var det nån som svarade men sen la på. Såklart trodde jag nån liten jävel hade tagit den. Som tur va var det en snäll gubbe som hade ringt upp till Mörtens mobil och sagt att han hittat den, sa att den var i trygga händer och att han skulle skicka den på posten.

Det finns faktiskt lite hopp om mänskligheten trots allt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, samma sak hände mig för ca 3 veckor sen xD

Jag tappa min mobil (utan att veta om de) och vi ringde till den, sen och de va ngn som svara men man hörde bara bakrunds musik och svammel.. Men sen ngn dag senare ringer jag igen och då svarar en hemtjänst tjej och säger att en "namn"(gubbe) hade hittat den vid busshållplatsen och att jag kunde hämta den :D yey

2010-06-23 @ 01:41:24
URL: http://yezzicaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fick du min komentar innan ? :)

2010-06-23 @ 01:44:13
URL: http://yezzicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar