RIP

Åh gissa vad som hände när jag och mamma var på väg hem med bilen nyss. Vi har precis köpt ny bil och de va första gången hon testa köra den. Så gasar på hon jättemycket upp för en backe.
Jag sa bara " kör inte så fort, tänk om det kommer en cyklist nu eller nått " fjollig som jag är. Precis när jag sagt det ser jag att en grå tjock katt springer rakt över gatan precis framför bilen. Det var precis som att köra jättefort och missa ett farthinder. Så kändes de. Fy fan va äckligt. Morsan nojade på om att det nog var en grävling eller en hare haha hon mådde uppenbarligen dåligt :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, fy vad obehagligt :(



sv: tack! :D jag är skitnervös att det ska vara ett misstag eller något bara, men det kan det inte vara! haha ;)

2010-06-17 @ 21:01:22
Postat av: Julia

hehe, det var jag där uppe förresten ;)

2010-06-17 @ 21:01:54
URL: http://jayess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar