Sjuk

Jag är sjukis :( Har vart det ett tag nu. Jätteont i halsen, förkyld och huvudvärk, låter mysigt va?
De började med illamående, fick panik och trodde jag såklart skulle få magsjuka konstigt.
Så nu när jag släpper ut hunden på mornarna springer han iväg under buskarna på grannens tomt och jag står där som ett fån, piper och får inte fram ett ord.
Imorgon ska jag följa Susanna till tandläkaren intressant va? och sen till arbetsförmedlingen (nej inte jag som ska dit även om jag önska det, eller gör jag de?)




Kommentarer
Postat av: Julia

det är så värdelöst att bli sjuk på sommaren :( krya på dig!

2010-06-13 @ 23:16:07
URL: http://jayess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar