Sommarlovsentreprenörer

Idag har jag tyvärr haft massa "negativ energi" som de talades om på "Sommarlovsentreprenörer" som också började idag:) Jag och Mikaela tog samma buss in kl 8 och gick dit tillsammans. Tur, annars hade jag nog aldrig hittat dit eftersom det var så krångligt. Vi hade föreläsning på förmiddan och samarbetslekar i stadsparken efter lunch. Sånahär pinsamma lekar man brukar ha i skolan när man skulle lära känna varann. De slutar med att man bokstavligen sitter på varandras huven. Väldigt smart grej att göra egentligen för att lära känna varann  

Ajja.. allt tråkigt rann av mig när Lanja och Johanna kom hit senare.. Vi gick till Johanna och senare kom Sofia också. Mysigt <3

Nu är jag så trött. Ska sussa. Gonatt på er som läser min tråkiga blogg och glöm inte bort att ni är värdefulla! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar