Stjärntecken



Jag älskar att läsa om astrologi och stjärntecken. Det är inte många som tror på sånt, jag förstår inte varför. Allting man läser om olika folk stämmer så sjukt bra.
Såhär står det om mig :

Vågen behöver en harmonisk miljö, utan stress och tjafs för att kunna vara lyckliga. Ibland ger dom vika för att slippa konflikter. Vågen tycker inte om att vara ensam. De vill gärna ha någon att dela livet med. Vill gärna känna att dom är älskade.
De lever sitt liv efter sina egna stränga, fasta principer. De mår illa av oro och ouppgjordheter. Vågen ogillar oklarheter, sådant som är rörigt eller brister i organisation.
Det ska vara ordning. Visst kan Vågen ha svårt att välja mellan olika alternativ, men när väl beslutet är fattat kan ingenting rubba det.
Ett typiskt Våg uttryck är "är vi överens om det här nu då"
Vågen kan ha svårt för att fatta beslut och är angelägen om att inte trampa andra på tårna.
Vågens starka önskan att kompromissa och tillfredsställa omgivningens önskningar kan göra att det är svårt att veta vad vågen själv har för åsikt.
Vågens strävan efter att vara omtyckt kan resultera i att de gärna lägger sig till med små vita lögner för att undvika motsättningar . En smula fåfänga hör till bilden. Vågen söker uppskattning och bekräftelse

Jag verkligen har svårt att INTE tro på astrologi efter att ha läst det där:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar