Sunny day

Nät-handel på Max uteservering med cissi och emelie


 
Jag tror att jag snart blir känd för att gå runt och bära på en 2 liters cola (elr hur mkt det nu är i den) men vad är egentligen grejen med det hela? Det är väl egentligen ingen big deal, men för de flesta är de bara såna stora flaskor man köper några av när man ska bjuda över massa folk.
När jag gick på bussen idag hade jag såklart köpt en sån (ja, idag med!) och höll den bara i handen, busschauffören skratta och fråga om det var frukosten?
"Nej men lunchen" svara jag..  nej driver såklart.. jag åkte självklart hem och delade den med resten utav släkten som normala folk.  
Veckan har bara börjat, men jag känner ändå att det här är en bra vecka. I dont know why, men jag tror att solen fixar humöret och sen är det ju Studenten på fredag Wihoo :)

(måste bara tillägga en sak angående förra inlägget eftersom jag fick några kommentarer på den, jag har verkligen inget emot bögar, vet att det låter precis så, men så är det absolut inte, jag använde helt fel ord känner jag. over & out)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan vara stolt över dej själv=)

2010-06-01 @ 18:03:43
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar