Trött

Jag kunde inte sova inatt i vanlig ordning, du vad jag tjatar om att jag inte kan sova, ska sluta nu!
Gick upp kl 6, känns ganska konstigt. Jag har redan hunnit göra massa saker och kl är bara 10, är det såhär det känns att vara pensionär?

Igår hjälpte jag till och städa hela huset, de tog verkligen hela dagen, fy bubblan var helt död när det var klart. Nu hoppas jag verkligen att mother köper en massa pepsi till mig som tack för hjälpen, eller är det kanske min skyldighet att hjälpa till att städa där jag själv bor? I dont know :D
Inte nog med det, nej nu har hon fått mig att "städa" bilen idag också :O Jag orkar verkligen inte resa mig ur soffan, ligger här som en valross, det är ju så varmt. Men snart ska jag ut och börja iallafall. Ska se till att jag blir en av alla löjliga hollywood fruar så jag säkert slipper sån skit i framtiden.
I mina drömmar ska jag bara glassa runt, shoppa och dricka bacardi hela dagarna mmm:)




Kommentarer
Postat av: Martin M

Haha "i mina drömmar ska jag bara glassa runt, shoppa och dricka bacardi" (H)

2010-06-03 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar