I love you Mörten & Lanja

Mörtens Student

Jätte tur med vädret också :)

Orkar inte skriva något, istället dagen i bilder (kommer massa fula bilder, men jag orkar inte bry mig faktiskt, jag var ju ändå inte studenten)

Johanna & Jag precis klara



Mörtens skylt, sååå söt :) Vi va ganska lika som små faktiskt, bara att jag hade lite mörkare färger




Titas med såklart




Pappa och Linda, Dressed for success




Så vackra !!




Lanja med brorsor Alex och Mattias


Mamma och Vi




Pappa och Vi



Nej detta är inte min släkt, bara min "familj". Om hela min släkt skulle komma, skulle hela Ekebyskolans parkering vara lika full som den va idag, så stor är min släkt lol





Pooose


Jaa det blir faktiskt bara korv med bröd. Här är vi ekonomiska


Neej smörgåstårta yummy







Upp med byxorna ditt as









( Jag hatar att kolla på bilder på mig själv folk tagit. Varför ser jag så jävla sur ut på alla bilder? grr Just smile bitch! )



Kommentarer
Postat av: maria

Fina bilder!! sista gången jag poasar för dig ser ja ;)

2010-06-05 @ 01:17:45
Postat av: maria

Sv: ok.

Inte fula, jätte söt och fina bilder :)

2010-06-05 @ 20:55:09
URL: http://tomtensrenar.blogg.se/
Postat av: Martin M

Jättefina bilder:) Vilka urgulliga klänningar du hade på dej=)kram

2010-06-05 @ 21:36:26
Postat av: maria

jag bor i Båstad. sj? :P

2010-06-05 @ 22:40:02
URL: http://tomtensrenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar