VG

Kom nyss hem ifrån stan. Och jag måste erkänna att jag är en dålig människa. Jag har verkligen struntat i skolan på senaste tiden, jag lider av prestationsångest som sagt, men inte när det gäller skolan som de flesta. Jag har oftast varit nöjd bara jag fixat ett G. Loggade precis in på progress och gissa vad glad jag blev:O Elvy min kära engelskalärare hade ändrat mitt betyg till VG, imorse när jag kollade stod det bara G? Och jag lyckades få G i matte även fast jag är helt säker att jag skrev IG på nationella. Har jag tur, eller har jag tur?

Hittade inget spec på stan, köpte bara mjukisbyxor och en keps, ojoj va luffig man är.
Nu hoppas jag min UNDERBARA (!) syster kommer hem med mitt smink snart, som hon tog med sig och bara drog i söndags. Hade jag gjort samma sak hade jag väl vart halshuggen nu.

Nu ris och kycklingwok




Eva om 6 Juni:
Ohhh vad hon är fin den där Maria säger John-John och jag instämmer!!!! Kram!!!!

Haha, tackk vad glad jag blir!:) kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar