Varför passar bara vissa i keps?

Som Blondinbella skrev på sin blogg för ett tag sen. Alla mänskor passar inte i keps. Det är verkligen sant. Vet inte varför vissa passar bättre än andra. Har det med formen på huvudet eller ansiktet o göra?

Jag passar verkligen inte i keps märkte jag idag. Jag ser ihoptryckt ut på nått konstigt vis :D


(observera mitt äckliga munsår. Fick det precis en timme efter att jag hade gått runt på stan med Mikaela och testat en massa olika läppstift inne på KICKS, fy fan aldrig mer!)


Kommentarer
Postat av: Julia

älskar keps, men jag ser ut som en riktig mupp i en, tyvärr.. :( men jag hoppas kunna använda en så mycket att man kanske vänjer sig vid hur man ser ut..? hahahah ;)

2010-06-27 @ 01:22:27
URL: http://jayess.blogg.se/
Postat av: Martin M

Jag tror att det mest har att göra med själva kepsen. Även en keps kan vara formad olika, och endel går ju faktiskt att ändra form på=)

2010-06-27 @ 18:22:01
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar