Welcome to my pink room



Välkommen till mitt rosa rum lol. När vi flyttade tog jag med de mesta som var mitt ifrån mitt gamla rum (som jag delade med syrran). Det vart inte så mycket, och inte speciellt fina möbler. Men jag gjorde helt enkelt det bästa utav det. Dessutom är det iallafall numera lite fräschare än va det var i gamla huset.
Nu ska ni få ta del utav mitt barnsliga rum


Skymtar jag lite bortglömd pepsi i fönstret.




En titt in i min byrå, som är en ful nödlösning eftersom min syrra ordagrannt trampade sönder min gamla vita byrå när hon gjorde ett tappert försök att nå fönstret (hon är ännu kortare än jag) för att röka.
Så vad hittar vi då här inne - Ett blått fotoalbum, en sjukt gammal frida tidning, ett brevpapper?, en pärlplatta, Neurol som är väldigt bra när jag har svårt att sova



Här är en pigtittare som jag fick av min farfar nån födelsedag för jättemånga år sen. Han har gjort den helt själv. Proffsigt enligt mig själv. Det blir nog en sånhär sak man sparar för alltid och kanske ger till sitt eget barn nångång, eller så hamnar den på en vind
Vad är här? - En massa olika örhängen, lite olika nagellack, lypsyl, ett läppglans, hårspray, en grymt bra "brun utan sol spray". En favorit , lite änglar, och självklart tuggummi.


Min absoluta favorit väska som tyvärr gått sönder på en del ställen.


Mina porslinsdockor (jag sa mitt barnsliga rum)


Mina sjukt fula skor som jag aldrig använder ihop slängda längst ner i glas-skåpet. Vet inte varför jag inte slängt dem än, men kvar ligger dom iallafall


Mina ubersöta kitty tofflor


Ett foto på mig och mina syrror


Minnen på garderoben



Och sist min äckligt stökiga garderob med massa fula kläder jag aldrig använder

TACK & HEJ


Kommentarer
Postat av: mörten

tappert försök? det var hur lätt som helst, och förresten det hade gått hur bra som helst om du bara vore mer ordningsam och hade stängt den översta byrålådan så de så

2010-06-30 @ 00:39:56
Postat av: mörten

utsökta hello kitty tofflor? väl använd iallafall.. tvättar du aldrig fötterna eller?

2010-06-30 @ 00:53:21
Postat av: Hannish

lite too much enligt mig!

2010-06-30 @ 01:03:58
URL: http://hannishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar