26 mars

God morgon alla fina och lite mindre fina. Nej jag skämta, alla är fina på sitt eget sätt såklart  Jag har inte kunnat sova på hela natten, somnade kl 8 när lillsyrran åkte till skolan tror jag, sen vaknade jag kl 10 igen så nu är jag lagom trött, men ingen bra ide att sova bort hela dagen bara för det.
Snart bär det av till stan. Jag ska bara dricka upp mitt cola glas och läsa lite bloggar (har blivit beroende)

Igår fick jag nått ryck och började rota i garderoben för att hitta något att fixa och trixa lite med.
Hittade då dom här vita jeansen som från början var hela och blivit på tok för små eftersom jag gått upp en del i vikt på senaste tiden. Tänkte att det ändå inte spelade nån roll om jag förstörde dom lite.

Hiss eller Diss?




"När du föddes grät du och dina vänner log, när du livet levt och skall dö bör det vara motsatsen"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Det ser snyggt ut! Måste fråga: var har du hittat toppen? Ursnygg!

2010-03-26 @ 14:27:54
Postat av: Cissi

Stort hiss :DDD

2010-03-26 @ 18:21:30
Postat av: Jennifer

Hej! Jag hade precis samma fråga.. Men jag förstår inte ditt svar "Stort hiss: DDD"?



Jennifer

2010-03-26 @ 21:07:15
Postat av: Tess

vilkn söt topp :)

2010-03-27 @ 08:03:27
URL: http://donotlookback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar