Uttryck som jag hatar

- sommaren 09 (eller 08.. eller hur blir det 2010?) kommer bli den bästa!
Jo därför det är samma visa varje år. Och aldrig kommer ni på nått nytt. Pessimist - Javisst!


- Hon/han/de är bara avundsjuka.
Nej, bara för att man kritiserar är man inte avundsjuk. Det är ett faktum att det inte är så - det finns forskare som har gjort research på det här, och i 9 fall av 10 så håller man sig ifrån den som man är avundsjuk på.


- Prenumenera på min blogg, så prenumenerar jag på din.
Jag prenumenerar väl på bloggar jag tycker om? Inte för att andra ska prenumenera på min. Så sluta kommentera sådär.


- Deprimerad.
Finns det något värre ord? Och folk använder det som om det vore typ.. normalt att bli deprimerad på en måndag, och sedan vara glad igen på tisdagen. Depression är en sjukdom, kan ni sluta använda det?


- Jag ska bli så jävla full i helgen.
Bara, bara, bara folk som är omogna använder detta uttryck, och det är lite som den översta punkten - man sätter höga förväntningar på helgerna. Och liksom - varför ska man sträva efter att bli så packad så man däckar?



- Bästaste, sämstaste.
Det finns inte. Det finns inga ord som heter så, det är fel! Fel, fult och fjantigt


Kommentarer
Postat av: sofia

ja fyfan på såna "följ min så följer jag din", vafan ska jag följa din blogg för? 9 fall av 10 är dom ju ändå kassa ;)

2010-03-29 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode Mode & design bloggar